Trwa ładowanie...
d13014h
07-09-2006 08:57

Edipresse Polska stawia na platformę modową

Dzisiaj ukazało się pierwsze wydanie przewodnika po najnowszych trendach w modzie i urodzie zatytułowanego Viva! Style Book.

d13014h
d13014h

Ten wielkoformatowy (287 x 350), 84 stronicowy dodatek będzie integralną częścią większości nakładu dwutygodnika Viva!(18/ 2006).

„Style Book to spotkanie z najnowszymi trendami. Prezentujemy kulisy pokazów, styl znanych i lubianych, plotki,odkrycia i wszystkie najgorętsze nowinki pre’ t- a’ porter. Zapraszamy naszego czytelnika do świata, w którym ekstrawaganckie pomysły kreatorów mieszają się uśmiechem gwiazd i błyskiem fleszy”- mówi Anna Jurgaś – redaktor prowadząca Viva! Style Book i szef działu moda i uroda w dwutygodniku Viva!

Viva! Style Book to tylko jeden z elementów platformy modowej Edipresse Polska S.A. Dostępny dotychczas w cyklu półrocznym ekskluzywny magazyn o modzie Viva! Moda, będzie ukazywał się teraz jako kwartalnik związany z porami roku. Pierwszy numer kwartalnika Viva! Moda!- Jesień 2006 już dzisiaj. Wraz z 19/2006 numerem Vivy! ukaże się kolejne pismo platformy modowej tworzonej wokół dwutygodnika Viva!- jesienne wydanie magazynu Hot. Moda & Shopping.

„Dynamicznie rozwijający się w Polsce rynek odzieżowy zainspirował nas do poszerzania naszej oferty związanej z modą dla czytelnika i dla klientów reklamowych z branży odzieżowej. Mamy w swoim portfolio jeden z największych autorytetów w dziedzinie mody – dwutygodnik Viva!, wokół którego tworzymy coraz szerszą ofertę. Jestem pewna, iż Viva! Style Book ma jednak szanse stać się wartością samą w sobie tak, jak udało się to magazynowi Hot. Moda & Shopping”.- mówi Magdalena Modrzewska, dyrektor promocji dwutygodnika Viva!.

d13014h
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13014h
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj