"Dziennik" podwyższa ceny reklam

Zmiany w cenniku reklam "Dziennika". Wspólna oferta "Dziennika" i "Faktu" (oba Axel Springer Polska).

Wzrastają niektóre ceny powierzchni reklamowych w Dzienniku: mniejszych formatów średnio o 9% oraz ceny pełnej kolumny średnio o 5%.

Jednocześnie przygotowano dla reklamodawców nową ofertę: wspólną cenę za powierzchnię reklamową zakupioną tego samego dnia w "Fakcie" oraz w "Dzienniku" w ramach jednej kampanii (cała strona lub junior page). W ramach pakietu całostronicowa reklama w poniedziałek kosztuje 120 tys. zł netto. Kupowana oddzielnie kosztuje w "Dzienniku" 58 tys. zł netto, a w "Fakcie" 90 tys. zł netto. Pakiet "Faktu" i "Dziennika" jest dostępny w ofercie od 10 kwietnia.

Wzrost cen w "Dzienniku" wydawca uzasadnia jego ustabilizowaną sytuacją na rynku oraz dobrymi wynikami sprzedaży.

"Dziennik" odnotował w lutym 2007 roku wynik średniej sprzedaży na poziomie 222 799 egzemplarzy (ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, luty 2007 r.).

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)