Duże zmiany w At Media
Dom sprzedaży At Media przeprowadził reorganizację działów
sprzedaży oraz marketingu i wsparcia sprzedaży.
15.04.2008 08:00
W ramach działu dprzedaży zwiększono liczbę osób dedykowanych obsłudze kanałów, w którym wyodrębniono dwa nowe zespoły accountów, kierowane przez Justynę Bednarek i Justynę Owczarek. Do działu dołączył także Grzegorz Chojecki na stanowisku internet ad sales managera.
W dziale marketingu i wsparcia sprzedaży wyodrębniono zespół ds. badań, którym kieruje Bartłomiej Kosek na stanowisku head of research. Do działu badawczego dołączyły Hanna Brudzyńska i Jagna Wiszniewska na stanowiskach specjalistów ds. badań. Hanna Brudzyńska przez ostatni rok pracowała w Biurze Reklamy TVP na stanowisku analityka ds. kanałów tematycznych. Jagna Wiszniewska przez ostatnie trzy lata była związana z telewizją Polsat, gdzie pracowała na stanowisku młodszego specjalisty ds. badań i analiz programowych. Zespołem marketingu kieruje Wojciech Kowalczyk na stanowisku head of marketing. Bartłomiej Kosek i Wojciech Kowalczyk raportują do Jacka Skrodzkiego, dyrektora marketingu i wsparcia sprzedaży.
Powiększono także dział finansów, do którego dołączyła Małgorzata Mielańczuk na stanowisku independent accountant.