Trwa ładowanie...
d3li2fm
At Media
15-04-2008 08:00

Duże zmiany w At Media


Dom sprzedaży At Media przeprowadził reorganizację działów
sprzedaży oraz marketingu i wsparcia sprzedaży.

d3li2fm
d3li2fm

W ramach działu dprzedaży zwiększono liczbę osób dedykowanych obsłudze kanałów, w którym wyodrębniono dwa nowe zespoły accountów, kierowane przez Justynę Bednarek i Justynę Owczarek. Do działu dołączył także Grzegorz Chojecki na stanowisku internet ad sales managera.

W dziale marketingu i wsparcia sprzedaży wyodrębniono zespół ds. badań, którym kieruje Bartłomiej Kosek na stanowisku head of research. Do działu badawczego dołączyły Hanna Brudzyńska i Jagna Wiszniewska na stanowiskach specjalistów ds. badań. Hanna Brudzyńska przez ostatni rok pracowała w Biurze Reklamy TVP na stanowisku analityka ds. kanałów tematycznych. Jagna Wiszniewska przez ostatnie trzy lata była związana z telewizją Polsat, gdzie pracowała na stanowisku młodszego specjalisty ds. badań i analiz programowych. Zespołem marketingu kieruje Wojciech Kowalczyk na stanowisku head of marketing. Bartłomiej Kosek i Wojciech Kowalczyk raportują do Jacka Skrodzkiego, dyrektora marketingu i wsparcia sprzedaży.

Powiększono także dział finansów, do którego dołączyła Małgorzata Mielańczuk na stanowisku independent accountant.

d3li2fm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3li2fm
Więcej tematów