Duże zmiany personalne w G+J Polska
Małgorzata Nocuń i Katarzyna Biegańska objęły nowe stanowiska w
pionie wydawniczym G+J Polska, a do wydawnictwa dołączyli Justyna
Chlechowicz i Tomasz Knecht.
03.09.2008 08:00
Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager tygodnika "Naj", awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego magazynów "National Geographic", "National Geographic Traveler", "Focus" i "Focus Historia. Do tej pory funkcję tę równolegle ze stanowiskiem dyrektora wydawniczego książek pełniła Katarzyna Biegańska, która została teraz dyrektorem działu książek G+J i RBA. Na stanowisko senior brand managera "Naj" trwa rekrutacja.
Justyna Chlechowicz została nowym senior brand managerem miesięcznika "Claudia". Zastąpiła Anetę Łukasiewicz, która rozstała się z G+J Polska. Chlechowicz ostatnio pracowała jako starszy specjalista ds. promocji magazynów "Party!" oraz "Hot Moda & Shopping" w Edipresse Polska, a wcześniej zajmowała się promocją "Twojego Stylu" w Wydawnictwie Bauer.
Tomasz Knecht objął stanowisko senior brand managera magazynów "National Geographic" i "National Geographic Traveler". Zastąpił Martę Krzyżanowską, która także rozstała się z firmą. Knecht wcześniej związany m.in. z Media Express (jako szef produktu dziennika "Super Express") oraz z Polskim Przedsiębiorstwem Wydawnictw Kartograficznych SA (zajmował się tam marketingiem i kontrolą praw autorskich.).