Duża awaria w ING. Bank wydał komunikat
Doszło do kolejnej w ostatnich dniach awarii w banku ING. Klienci przez pewien czas nie mieli dostępu do swoich pieniędzy. Bank wydał komunikat w tej sprawie.
Awaria w banku ING utrudniła klientom korzystanie z systemu bankowości internetowej oraz mobilnej. To już kolejna, z jaką muszą zmagać się klienci tego banku. Ta piątkowa sprawiła, że niemożliwe było wykonanie przelewów czy płatności.
Awaria w ING. Jest komunikat banku
"Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone. Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew" - przekazał bank ING w wiadomości wysłanej do swoich klientów, którzy mieli problem z dostępem do rachunku bankowego.
Pierwsze informacje o problemach w banku ING pojawiły się o poranku. Przed godziną 10 bank wydał komunikat w mediach społecznościowych.
"Intensywnie pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy Was informować, gdy tylko nasi specjaliści rozwiążą problem" - dodano na Facebooku.
Awaria w ING. Bank pracuje nad przywróceniem dostępu
Bank czyni starania, by przywrócić dostęp do usług dla swoich klientów. Przed godziną 13 ING poinformował o postępach w pracach.
"Większość funkcji Mojego ING działa już poprawnie. Możesz już bez przeszkód korzystać ze swoich kart. Przywróciliśmy również możliwość wpłat i wypłat w oddziałach. Nie skorzystasz jeszcze z BLIKA" - dodano. Awaria ma jednak zostać naprawiona najprawdopodobniej w ciągu kilku godzin.