Trwa ładowanie...
d2k0v5k
02-04-2008 08:00

DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie


1 kwietnia wystartowała pierwsza, oficjalna kampania reklamowa DPD
w Polsce pod hasłem "Wysyłamy paczki w kraju i w Europie". Kampania
telewizyjna potrwa do końca miesiąca, natomiast w internecie będzie
prowadzona 3 miesiące.

d2k0v5k
d2k0v5k

Po zakończeniu procesu re-brandingu z Masterlink Express na DPD w 2007 przyszła pora na podjęcie zdecydowanych działań promujących DPD jako nową markę na polskim rynku usług kurierskich.

Celem strategicznym kampanii jest budowanie międzynarodowego wizerunku firmy, poprzez komunikowanie wartości marki DPD jako firmy przyjaznej i indywidualnie traktującej klientów w całej Europie oraz wspierającej ich w rozwiązywaniu problemów biznesowych.

Spoty telewizyjne pojawią się na antenie biznesowych stacji telewizyjnych (TV Biznes, TVN24). Wyprodukowane zostały spoty o długości 45 i 30 sekund, natomiast w internecie zobaczymy filmy wirusowe o długości 60 sekund (YouTube, wrzuta, smog).

Kampania realizowana jest przez dział marketingu i komunikacji DPD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PIN Media, a za realizację spotów reklamowych studio filmowe Odeon.

d2k0v5k
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2k0v5k
Więcej tematów