DPD: wysyłamy paczki w kraju i w Europie


1 kwietnia wystartowała pierwsza, oficjalna kampania reklamowa DPD
w Polsce pod hasłem "Wysyłamy paczki w kraju i w Europie". Kampania
telewizyjna potrwa do końca miesiąca, natomiast w internecie będzie
prowadzona 3 miesiące.

02.04.2008 08:00

Po zakończeniu procesu re-brandingu z Masterlink Express na DPD w 2007 przyszła pora na podjęcie zdecydowanych działań promujących DPD jako nową markę na polskim rynku usług kurierskich.

Celem strategicznym kampanii jest budowanie międzynarodowego wizerunku firmy, poprzez komunikowanie wartości marki DPD jako firmy przyjaznej i indywidualnie traktującej klientów w całej Europie oraz wspierającej ich w rozwiązywaniu problemów biznesowych.

Spoty telewizyjne pojawią się na antenie biznesowych stacji telewizyjnych (TV Biznes, TVN24). Wyprodukowane zostały spoty o długości 45 i 30 sekund, natomiast w internecie zobaczymy filmy wirusowe o długości 60 sekund (YouTube, wrzuta, smog).

Kampania realizowana jest przez dział marketingu i komunikacji DPD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PIN Media, a za realizację spotów reklamowych studio filmowe Odeon.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)