DougFaberFamily przygotowuje relaunch Fratera

Browar Belgia postanowił powierzyć budżet reklamowy marki Frater agencji DougFaberFamily.

01.02.2006 06:17

Nowa strategia przewiduje „relaunch” produktu oraz długofalowe działania marketingowe, które obejmują między innymi kampanię BTL (materiały POS, promocje konsumenckie).

Oryginalny, pierwotny Frater, którego premiera odbyła się w 2004 roku, zmienił nazwę na Frater 5.4. Jest to piwo typu pilzner (dolnej fermentacji), adresowane do konsumentów najbardziej popularnych piw w Polsce.

Od tego roku Browar Belgia wspólnie z Dominium, reprezentującym opactwo oo. Cystersów ze Szczyrzyca, zdecydował o poszerzeniu asortymentu marki Frater o piwo górnej fermentacji i rozpoczął produkcję Fratera 7.6. Jest to jedno z niewielu piw górnej fermentacji na polskim rynku. Bazując na oryginalnej recepturze pierwotnego Fratera, nowy produkt został stworzony we współpracy piwowarów z Browaru Belgia z ekspertami reprezentującymi Szczyrzyc oraz producentami piw klasztornych z Belgii. Frater ma także nowe opakowanie - zaadaptowano je zgodnie z oczekiwaniami konsumentów tak, aby w pełni nawiązywał do jakości i spokoju charakteryzujących szczyrzycki klasztor. Nowy kształt etykiety przypomina okna, jakie można spotkać w opactwie. Także rok 1623 nie jest przypadkowy – to wtedy powstał browar w Szczyrzycu - czytamy w komunikacie prasowym.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)