DougFaberFamily przygotowuje relaunch Fratera
Browar Belgia postanowił powierzyć budżet reklamowy marki Frater agencji DougFaberFamily.
Nowa strategia przewiduje „relaunch” produktu oraz długofalowe działania marketingowe, które obejmują między innymi kampanię BTL (materiały POS, promocje konsumenckie).
Oryginalny, pierwotny Frater, którego premiera odbyła się w 2004 roku, zmienił nazwę na Frater 5.4. Jest to piwo typu pilzner (dolnej fermentacji), adresowane do konsumentów najbardziej popularnych piw w Polsce.
Od tego roku Browar Belgia wspólnie z Dominium, reprezentującym opactwo oo. Cystersów ze Szczyrzyca, zdecydował o poszerzeniu asortymentu marki Frater o piwo górnej fermentacji i rozpoczął produkcję Fratera 7.6. Jest to jedno z niewielu piw górnej fermentacji na polskim rynku. Bazując na oryginalnej recepturze pierwotnego Fratera, nowy produkt został stworzony we współpracy piwowarów z Browaru Belgia z ekspertami reprezentującymi Szczyrzyc oraz producentami piw klasztornych z Belgii. Frater ma także nowe opakowanie - zaadaptowano je zgodnie z oczekiwaniami konsumentów tak, aby w pełni nawiązywał do jakości i spokoju charakteryzujących szczyrzycki klasztor. Nowy kształt etykiety przypomina okna, jakie można spotkać w opactwie. Także rok 1623 nie jest przypadkowy – to wtedy powstał browar w Szczyrzycu - czytamy w komunikacie prasowym.