DougFaberFamily dla makaronów Primo Gusto
DougFaberFamily przygotowało kampanię reklamową dla greckiej marki makaronów Primo Gusto.
08.11.2005 06:26
Obecny od kilku lat w Polsce lider europejskiego rynku po raz pierwszy będzie reklamował swoje produkty w mediach.
Kampania organizowana pod hasłem "Primo Gusto. Miłość na widelcu" skierowana jest do kobiet w młodszym przedziale wiekowym zarówno gospodyń domowych jak i "singli" żyjących w dużych miastach. Głównym jej celem jest budowa wizerunku oraz zwiększenie świadomości marki. Zrealizowany na potrzeby kampanii spot pt. "Cinema Paradiso" skupia się przede wszystkim na budowie pozytywnych konotacji emocjonalnych z brandem.
Kampania, potrwa od początku listopada do grudnia bieżącego roku i obejmie swym zasięgiem wszystkie główne stacje telewizyjne oraz kanały niszowe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Mediaedge:cia.
Obecne działania dla marki Primo Gusto stanowią początek szerokiej strategii launchowej zaplanowanej dla produktów znajdujących się w portfolio firmy ATLANTA A.M.