Dom mediowy MediaVest pracuje dla marki Top Secret
Dom mediowy MediaVest wygrał przetarg na obsługę marki odzieżowej
Top Secret, należącej do firmy Top Secret Sp. z o.o.
Oprócz MediaVestu w przetargu startowały jeszcze dwa domy mediowe. Ich nazwy podobnie jak wartość budżetu nie zostały ujawnione.
- Do współpracy z MediaVestem przekonał nas wysoki poziom prezentacji oraz zaangażowania zespołu agencji - powiedziała Hanna Krystyańczuk, Marketing Manager w firmie Top Secret.
MediaVest rozpoczął pracę dla marki Top Secret od kampanii radiowej. W przyszłym roku zaplanowane są działania multimedialne, ale ich szczegóły trzymane są w tajemnicy. Działania te są ściśle związane z promocją nowego wizerunku marki, proponującej ubrania typu office casual.
Top Secret, jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych w Polsce.Firma prowadzi sprzedaż poprzez sieć 87 salonów firmowych w całej Polsce oraz 15 sklepów zagranicą.