Dom mediowy MediaVest pracuje dla marki Top Secret


Dom mediowy MediaVest wygrał przetarg na obsługę marki odzieżowej
Top Secret, należącej do firmy Top Secret Sp. z o.o.

Oprócz MediaVestu w przetargu startowały jeszcze dwa domy mediowe. Ich nazwy podobnie jak wartość budżetu nie zostały ujawnione.

- Do współpracy z MediaVestem przekonał nas wysoki poziom prezentacji oraz zaangażowania zespołu agencji - powiedziała Hanna Krystyańczuk, Marketing Manager w firmie Top Secret.

MediaVest rozpoczął pracę dla marki Top Secret od kampanii radiowej. W przyszłym roku zaplanowane są działania multimedialne, ale ich szczegóły trzymane są w tajemnicy. Działania te są ściśle związane z promocją nowego wizerunku marki, proponującej ubrania typu office casual.

Top Secret, jedna z najbardziej znanych marek odzieżowych w Polsce.Firma prowadzi sprzedaż poprzez sieć 87 salonów firmowych w całej Polsce oraz 15 sklepów zagranicą.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)