'Dobry Harnaś, ale zbój'
Rusza telewizyjna kampania reklamowa marki Harnaś z portfolio Carlsberg Polska.
„Dobry Harnaś, ale zbój” to hasło najnowszego spotu reklamowego marki Harnaś, który od 10 kwietnia można oglądać w telewizji.
„Reklama przywodzi na myśl pełen napięcia i wartkiej akcji film, z zaskakującym zaskoczeniem.” – mówi Michał Wasielewski, Brand Manager marki Harnaś w Carlsberg Polska. „Podobnie jak w poprzednich reklamach marki, akcja toczy się w otoczeniu malowniczych gór, a jej filmowy charakter podkreśla doskonale znany wszystkim motyw muzyczny z filmu „Janosik”. Wśród bohaterów filmu pojawia się nowa postać – owieczka, wokół której zbudowana jest fabuła reklamy. Perypetie owieczki i rolę jaką odgrywa w nich Harnaś najtrafniej spina pojawiające się na końcu spotu hasło „Dobry Harnaś, ale zbój”.
30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak TVP1, TV2, TVP3, Polsat, TVN, TV4 i TVN7.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD.
Poza reklamą TV, wiosenna kampania marki obejmować będzie także nawiązującą do filmu reklamowego kampanię outdoorową, prowadzoną na terenie całej Polski. Kampania telewizyjna „Dobry harnaś, ale zbój” znajdzie także odniesienie na wiosennej odsłonie strony internetowej marki piwoharnas.pl, na której będzie można, między innymi, wziąć udział w grze „Uratuj owieczkę”.
Nowa odsłona strony internetowej opracowana została przez agencję interaktywną byss.pl.