Dlaczego geje nie mogą reklamować majonezu?
Heinz, producent keczupów i majonezów, wycofał reklamę telewizyjną majonezu Deli Mayo. Całuje się w niej dwóch mężczyzn-aktorów, odgrywających role ojców wychowujących swoje dzieci.
24.06.2008 | aktual.: 24.06.2008 16:03
Heinz zrezygnował z emisji materiału po tym, jak na adres brytyjskiego Urzędu ds. Standardów Reklamy przysłano 200 skarg. Telewidzowie skarżyli się, że film jest niewłaściwy i obraźliwy.
W niektórych listach napisano, że materiał nie nadaje się, by oglądały go dzieci i zmusza rodziców do tłumaczenia swoim pociechom zjawiska związków przedstawicieli tej samej płci.
Naszym zadaniem jest słuchanie konsumentów. Rozumiemy, że niektórych z nich zaniepokoiła treść reklamy i to skłoniło nas do wycofania jej z telewizji– powiedział Nigel Dickie, dyrektor ds. korporacyjnych w brytyjskim oddziale firmy Heinz. (ap)
Zobacz także: Wycofana reklama w serwisie studio.wp.pl