Discovery Channel: Mocne Historie. Prawdziwe Życie


Discovery Channel przygotowałwiosenną ofertę programową. Zostanie
ona wsparta kampanią zatytułowaną Mocne Historie. Prawdziwe Życie,
która obejmie działania na antenie (start 18 lutego) a także akcje
pozaantenowe (początek 1 marca). Kampania potrwa dwa miesiące. Od
początku lutego trwają intensywne akcje PR.

Pierwszym etapem kampanii będzie kampania wizerunkowa. Działania marketingowe skupią się na reklamie zewnętrznej, wykorzystującej nośniki wysokiej jakości. Podświetlane billboardy (backlighty i frontlighty) zostaną umieszczone w specjalnie wybranych lokalizacjach, w ośmiu największych miastach Polski. Dodatkowo, olbrzymi billboard na miesiąc umieszczony będzie w centrum Warszawy przy Placu Konstytucji.

Drugi etap działań - kampania sprzedażowa - skupi się na promocji kluczowych programów, które będą miały premierę w marcu i kwietniu na Discovery Channel, m.in.: Prawdziwi bohaterowie, Ostatnie 24 godziny, Fight Quest - sztuki walki oraz Najbogatsi ludzie świata. Na tym etapie wykorzystane zostaną reklamy prasowe w najważniejszych tygodnikach telewizyjnych, kampanie radiowe w stacjach o zasięgu ogólnopolskim, akcje w wyszukiwarkach internetowych, wykorzystujące tzw. landing page, tj. specjalną podstronę serwisu, której zadaniem jest dostarczanie dodatkowych informacji o programach i zachęcenie do ich oglądania na Discovery Channel. Prowadzone będą także rozległe, kreatywne działania PR, mające na celu zwrócenie uwagi dziennikarzy na kluczowe programy stacji.

Oba etapy kampanii będą wsparte działaniami promocyjnymi na antenie Discovery Channel oraz pozostałych kanałów z portfolio Discovery. Przygotowany specjalnie na tę okazję spot prezentujący zwiastuny programów będzie emitowany na wszystkich kanałach sieci dostępnych w Polsce.

Wszystkie kreatywne elementy kampanii zostały zaprojektowane przez Front Design.
Guideline Sp z o.o. koordynuje i odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Autorem i koordynatorem działań PR jest Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.

Źródło artykułu: WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Radość w świecie islamu.  Zohran Mamdani burmistrzem Nowego Jorku
Radość w świecie islamu. Zohran Mamdani burmistrzem Nowego Jorku
Jedno weto, dwa podpisy. Prezydent zdecydował ws. trzech ustaw
Jedno weto, dwa podpisy. Prezydent zdecydował ws. trzech ustaw
Powszechne szkolenia obronne. Program ruszył z impetem
Powszechne szkolenia obronne. Program ruszył z impetem
Prognozy GUS. Co czeka Polskę demograficznie za 35 lat?
Prognozy GUS. Co czeka Polskę demograficznie za 35 lat?
Ziobro zostaje w Budapeszcie. "Szykuję się na ciężką bitwę"
Ziobro zostaje w Budapeszcie. "Szykuję się na ciężką bitwę"
Reuters: USA szykują bazę wojskową w Damaszku
Reuters: USA szykują bazę wojskową w Damaszku
Szwedzkie lotnisko zamknięte. Przez drony
Szwedzkie lotnisko zamknięte. Przez drony
Kaczyński o decyzji komisji ws. Ziobry: tu nie chodzi o sprawiedliwość
Kaczyński o decyzji komisji ws. Ziobry: tu nie chodzi o sprawiedliwość
Immunitet Ziobry. Jest decyzja komisji
Immunitet Ziobry. Jest decyzja komisji
Serdeczni czy zazdrośni? Jak naprawdę widzą się Polacy
Serdeczni czy zazdrośni? Jak naprawdę widzą się Polacy
Dożywocie dla rosyjskiego żołnierza. Zastrzelił ukraińskiego jeńca
Dożywocie dla rosyjskiego żołnierza. Zastrzelił ukraińskiego jeńca
Ławrow popadł w niełaskę Kremla? Nie było go na kluczowym posiedzeniu
Ławrow popadł w niełaskę Kremla? Nie było go na kluczowym posiedzeniu