Discovery Channel: Mocne Historie. Prawdziwe Życie


Discovery Channel przygotowałwiosenną ofertę programową. Zostanie
ona wsparta kampanią zatytułowaną Mocne Historie. Prawdziwe Życie,
która obejmie działania na antenie (start 18 lutego) a także akcje
pozaantenowe (początek 1 marca). Kampania potrwa dwa miesiące. Od
początku lutego trwają intensywne akcje PR.

26.02.2008 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pierwszym etapem kampanii będzie kampania wizerunkowa. Działania marketingowe skupią się na reklamie zewnętrznej, wykorzystującej nośniki wysokiej jakości. Podświetlane billboardy (backlighty i frontlighty) zostaną umieszczone w specjalnie wybranych lokalizacjach, w ośmiu największych miastach Polski. Dodatkowo, olbrzymi billboard na miesiąc umieszczony będzie w centrum Warszawy przy Placu Konstytucji.

Drugi etap działań - kampania sprzedażowa - skupi się na promocji kluczowych programów, które będą miały premierę w marcu i kwietniu na Discovery Channel, m.in.: Prawdziwi bohaterowie, Ostatnie 24 godziny, Fight Quest - sztuki walki oraz Najbogatsi ludzie świata. Na tym etapie wykorzystane zostaną reklamy prasowe w najważniejszych tygodnikach telewizyjnych, kampanie radiowe w stacjach o zasięgu ogólnopolskim, akcje w wyszukiwarkach internetowych, wykorzystujące tzw. landing page, tj. specjalną podstronę serwisu, której zadaniem jest dostarczanie dodatkowych informacji o programach i zachęcenie do ich oglądania na Discovery Channel. Prowadzone będą także rozległe, kreatywne działania PR, mające na celu zwrócenie uwagi dziennikarzy na kluczowe programy stacji.

Oba etapy kampanii będą wsparte działaniami promocyjnymi na antenie Discovery Channel oraz pozostałych kanałów z portfolio Discovery. Przygotowany specjalnie na tę okazję spot prezentujący zwiastuny programów będzie emitowany na wszystkich kanałach sieci dostępnych w Polsce.

Wszystkie kreatywne elementy kampanii zostały zaprojektowane przez Front Design.
Guideline Sp z o.o. koordynuje i odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Autorem i koordynatorem działań PR jest Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.

Komentarze (0)