'Diamentowa' kampania marki Clear
Firma Unilever rozpoczęła kolejna odsłonę kampanii marketingowej
szamponów przeciwłupieżowych marki Clear.
09.09.2008 08:00
W drugim etapie kampanii "Clear Diamond" szamponów przeciwłupieżowych marki Clear przewidziano internetową grę detektywistyczną "Co kryje prawda?".
Gra dostępna jest na stronie www.cokryjeprawda.pl. Wszystkie osoby, które z sukcesem ja ukończą mogą stanąć do rywalizacji o nagrodę w wysokości 100 tys. zł, która przypadnie autorowi najciekawszego dokończenia zdania "Prawdziwym diamentem jest dla mnie&".
W pierwszym etapie kampanii szamponów Clear miała miejsce wystawa diamentów w trzech centrach handlowych Złote Tarasy w Warszawie, Arkady Wrocławskie we Wrocławiu i Stary Browar w Poznaniu.
Drugi etap kampania potrwa w dniach 7-25 września. W dniach 26-28 września do trzech galerii handlowych wraca wystawa, tym razem "diamentem" będzie szampon Clear.
W trzecim etapie konsument zostanie zaproszony do wzięcia udziału w promocji konsumenckiej marki Clear.