Delecta reklamuje się kompleksowo


Od 25 lutego do Wielkanocy potrwa kampania reklamowa ciast i
deserów marki Delecta. Kompleksowe działania wizerunkowe obejmą
telewizję, prasę i internet.

29.02.2008 08:00

Celem kampanii jest konsekwentne budowanie wizerunku marki Delecta, jako eksperta w kategorii produktów do pieczenia i deserów, ugruntowanie pozycji rynkowego lidera oraz wygenerowanie wzrostu sprzedaży w okresie przedświątecznym.

Spoty reklamowe, eksponujące rodzinny charakter marki w kontekście wybranych produktów (tj. Piernik Duża Blacha, Duże Budynie śmietankowy i czekoladowy, ciasto Krówka i Krem Karpatka w 5 minut) będą emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TV4, TVN24, TVN Style, Ale kino!, Kino Polska, AXN, Hallmark, Zone Club, Zone Romantica, Zone Europa oraz Kuchnia.tv. Większą częstotliwość emisji spotu zaplanowano w dniach od czwartku do soboty, gdy 84% konsumentów podejmuje decyzje zakupowe.

Na łamach prasy kobiecej reklamy i advertoriale pojawiają się od lutego br. w tygodnikach Przyjaciółka, Pani Domu oraz NAJ, a także w specjalnych wydaniach świątecznych Claudii, Pani Domu Poleca oraz NAJ poleca. Dodatkowo, kampania prasowa obejmuje insert produktowy do części nakładu Przyjaciółki w wybranych regionach. Działania prasowe potrwają do kwietnia br.

Internetowa odsłona kampanii nastąpi 8 marca na łamach czterech największych portali kulinarnych: O2.pl-kuchnia, Gazeta.pl-kuchnia, Onet.pl-kobieta-mojegotowanie oraz Gotowanie.wkl.pl i potrwa do 19 marca br. Ponadto, zaplanowano e-mailing przepisu kulinarnego do 215 tys. internautów.

Media do kampanii zaplanował i zakupił Starcom.
Spot telewizyjny wyprodukował Red 8.
Kreacje layoutów reklam prasowych i advertoriali wykonała: Studnia: kreacja bez dna.
Billboardy internetowe zrealizowała K2 Internet.
Wsparcie PR kampanii zapewnia Kolterman Media Communications.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)