Dach nad Głową - nowa kampania społeczna
Koalicja kilkunastu organizacji pozarządowych rozpoczyna kampanię
społeczną "Dach nad Głową" przeciwko biedzie mieszkaniowej w
Polsce.
07.05.2008 08:00
Cele kampanii to uświadomienie skali i konsekwencji narastającego problemu braku właściwych warunków mieszkaniowych, który dotyka milionów Polaków oraz stworzenie przestrzeni do debaty publicznej, z udziałem ekspertów, polityków, autorytetów, organizacji pozarządowych i mediów.
Efektem ma być wypracowany narodowy program mieszkaniowy, zawierający rozwiązania dla średniozamożnych i niezamożnych Polaków, dla których dziś mieszkanie jest ekskluzywnym, niedostępnym dobrem.
Kampania przebiegać będzie dwuetapowo: pierwszy etap to pokazanie problemu, skali, konsekwencji (brak warunków do nauki, wykluczenie społeczne, zagrożenie dla zdrowia, emigracja). "W maju, przez cały miesiąc, w kilkunastu miastach w Polsce (m.in. Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Trójmiasto, Gliwice, Bytom, Tychy, Zabrze, Gliwice) będzie można zobaczyć billboardy i citilighty kampanii, przygotowany został także spot radiowy i strona internetowa: www.dachnadglowa.org." - dodaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\TELESCOPE.
Kampanię wsparły: TBWA/Telescope, E-Graphics, POMPA, Mediaedge:CIA.