Czas na kolejny Hit Roku Peugeot
Po wprowadzeniu na rynek modeli 107, 407 coupe i 207, Peugeot rozpoczyna właśnie prezentację swojej czwartej tegorocznej premiery - nowego dostawczego Peugeot Boxera.
05.09.2006 08:51
Nowa, premierowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw prowadzona będzie na nośnikach outdoorowych oraz w prasie. Kampania podzielona jest na fazę teaserową (outdoor) i wizerunkową (outdoor, prasa).
Peugeot konsekwentnie wprowadza w swoich samochodach najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i projektowe. Potwierdza to każda premiera nowego modelu. Nowy Peugeot Boxer również przeszedł gruntowne zmiany. Oprócz nowej stylizacji nadwozia, zwiększone zostały parametry użytkowe (większa ładowność), udoskonalono także systemy bezpieczeństwa i właściwości jezdne.
Na prezentacji zalet samochodu skupia się seria ogłoszeń prasowych, które pojawiać się będą w prasie ogólnopolskiej i branżowej. W ogłoszeniach prasowych wykorzystano adaptacje kampanii międzynarodowej oraz wersje, które powstały lokalnie.
Kampania potrwa do 13 października.
Ze strony Euro RSCG Warsaw za przygotowanie kampanii odpowiedzialni byli: Jacek Szulecki, Chief Creative Officer, Jacek Maciejewski, Creative Director, Mariusz Bruchacki, Senior Art Director, Wojtek Sobczyński, Art Director oraz Marcin Królicki, copywriter.