Czas na kolejny Hit Roku Peugeot

Po wprowadzeniu na rynek modeli 107, 407 coupe i 207, Peugeot rozpoczyna właśnie prezentację swojej czwartej tegorocznej premiery - nowego dostawczego Peugeot Boxera.

05.09.2006 08:51

Nowa, premierowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw prowadzona będzie na nośnikach outdoorowych oraz w prasie. Kampania podzielona jest na fazę teaserową (outdoor) i wizerunkową (outdoor, prasa).

Peugeot konsekwentnie wprowadza w swoich samochodach najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne i projektowe. Potwierdza to każda premiera nowego modelu. Nowy Peugeot Boxer również przeszedł gruntowne zmiany. Oprócz nowej stylizacji nadwozia, zwiększone zostały parametry użytkowe (większa ładowność), udoskonalono także systemy bezpieczeństwa i właściwości jezdne.

Na prezentacji zalet samochodu skupia się seria ogłoszeń prasowych, które pojawiać się będą w prasie ogólnopolskiej i branżowej. W ogłoszeniach prasowych wykorzystano adaptacje kampanii międzynarodowej oraz wersje, które powstały lokalnie.

Kampania potrwa do 13 października.

Ze strony Euro RSCG Warsaw za przygotowanie kampanii odpowiedzialni byli: Jacek Szulecki, Chief Creative Officer, Jacek Maciejewski, Creative Director, Mariusz Bruchacki, Senior Art Director, Wojtek Sobczyński, Art Director oraz Marcin Królicki, copywriter.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)