'Click!' w odświeżonej formule i droższy
Dziś na rynku ukazuje się odświeżony miesięcznik dla miłośników
gier komputerowych "Click!" (Wydawnictwo Bauer). Pismo ma nowe
logo, zmienioną formułę, wyższą cenę i nakład.
Po zmianach tytuł prezentuje także tematy związane z grami na konsole (dotychczas tylko na PC) i jest kierowany również do odbiorców wieku do 24 do 30 lat (dotychczas pismo adresowane było głównie do graczy poniżej 25. roku życia). Do każdego wydania magazynu dołączana jest płyta DVD, na której znajdują się trzy pełne wersje gier.
Zwiększeniu uległ format miesięcznika (obecnie wynosi 230 x 315 mm). Wydawnictwo zdecydowało się także na podniesienie jego nakładu z 95 tys. egz. do 120 tys. egz. i ceny z 6,99 zł do 8,50 zł.
Odświeżony "Click!" wspierany jest kampanią promocyjną w telewizji (TVP 1, TVP2, Polsat, TVN oraz BBC Knowledge), prasie (tytuły Wydawnictwa Bauer), internecie (Interia.pl, serwisy internetowe Wydawnictwa Bauer) i w punktach sprzedaży. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:CIA, a kreację przygotowaną przez redakcję zrealizowała firma DigitArt.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Click!" w okresie od stycznia do maja br. wyniosła 45 636 egz. (dane ZKDP).