Clear Channel zapowiada inwestycje w sieć SuperNet 6x3
Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segment 18m2. Do końca
2008 roku firma planuje zwiększyć liczbę nośników SuperNet 6x3 do
2200.
W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć liczy 1700 powierzchni.
W 2007 roku firma zanotowała 60% wzrost liczby kampanii z udziałem nośnika SuperNet 6x3 w stosunku do 2006 roku. W ciągu samego trzeciego kwartału 2007 roku udziały SuperNet 6x3 wzrosły o 83%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost o 20%.
"Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią zakładającą rozbudowę oferty w segmencie premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 nie byłby możliwy bez naszych klientów. O jakości naszej sieci świadczy fakt, że reklamodawcy w coraz większym stopniu wykorzystują sieć SuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoich produktów." - dodaje Agnieszka Zawistowska.