Clear Channel Poland rozbudowuje struktury regionalne
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wzmacnia regionalną
strukturę sprzedaży. Z początkiem maja działalność rozpoczęło biuro
regionalne w województwie pomorskim, nowe osoby wzmocniły ponadto
istniejące już okręgi małopolski oraz w śląski.
06.05.2008 08:00
Clear Channel w maju uruchomił sprzedaż regionalną swoich nośników na terenie województwa pomorskiego. Poprowadzi ją nowy przedstawiciel regionalny, którym została Magda Łodygowska. Zajmie się ona koordynacją działań sprzedażowych i marketingowych w tym regionie. Wcześniej Magda Łodygowska była związana z firmą AMS, gdzie zajmowała się obsługą klientów kluczowych.
Dwie nowe osoby zajmą się sprzedażą w istniejących okręgach sprzedaży regionalnej operatora.
Jarosław Krawiec objął stanowisko przedstawiciela regionalnego na województwo małopolskie. Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i współpracę z aktualnymi klientami. Poprzednio Krawiec pracował w firmie Ströer Media, w której zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowych.
Mirosław Ostrowski dołączył do zespołu Clear Channel na stanowisko przedstawiciela regionalnego w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Do jego zadań należało będzie prowadzenie obsługi klientów i koordynowanie wszelkich działań związanych z realizowaniem kampanii na nośnikach Clear Channel. Wcześniej związany był z firmą PTK, gdzie zajmował stanowisko konsultanta ds. reklamy w okręgu śląskim.