Trwa ładowanie...
d2p67og
02-10-2007 08:00

Chiquita: powraca bananowy zawrót głowy


Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię reklamową bananów
Chiquita, która ruszyła 1 października.

d2p67og
d2p67og

W myśl strategii opracowanej przez Gruppa66 Ogilvy kampania będzie skierowana do trzech rynków odbiorczych: nowoczesnego (klientów supermarketów) tradycyjnego (klientów małych i średnich sklepów) oraz klientów hurtowych. Dla uczestników promocji przewidziano atrakcyjne nagrody.

Autorska kreacja Gruppa66 Ogilvy będzie miała charakter ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Chiquita. Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię promocyjną zróżnicowaną na potrzeby 3 rynków odbiorczych. Promocja produktu na rynku nowoczesnym ma pokazać banany Chiquita jako owoce dostarczające energii i zdrowia ale także mnóstwa radości, stwarzające wesoły klimat w otoczeniu dziecka. Celem promocji jest wzmocnienie świadomości marki, wywołanie impulsu do zakupu oraz przekazanie idei, że banany Chiquita to owoce pełne radości i pozytywnej energii. W promocji przewidziano nagrody gwarantowane - komplet naklejek na ścianę do dziecięcego pokoju oraz nagrodę główną - profesjonalną aranżację dziecięcego pokoju.

Na rynku hurtowym kampania ma zachęcić klientów do zwiększenia zakupu bananów oraz poinformowania sklepikarzy o promocji. Hurtownicy po przekroczeniu wyznaczonych indywidualnie progów ilości zakupów otrzymają bony rekreacyjno-kulturalne lub laptopa.

Promocja na rynku tradycyjnym skierowana jest do małych i średnich sklepów posiadających w swojej ofercie banany. Sklepy mogą otrzymać od hurtowników materiały POS do ozdobienia ekspozycji bananów Chiquita oraz ankietę. Po wypełnieniu i odesłaniu ankiety pierwsze 500 osób otrzyma nagrodę gwarantowaną zestaw bluz lub koszulek Chiquita.

d2p67og

Ze strony klienta za kampanię odpowiadają Renata Oleszczuk, Brand Activation Manager oraz Anna Pietraszek, Trade Marketing Specialist.

Za bieżącą obsługę klienta odpowiada zespół Macieja Lissowskiego, Client Service Director w Gruppa66 Ogilvy w składzie: Dorota Hernik, Account Director; Agnieszka Piłat, Account Executive oraz Aleksandra Popow, Account Executive

Kreację przygotował zespół pod kierownictwem Deputy Creative Director'a Pawła Merecza oraz Deputy Creative Directora Zofii Szymańskiej.

Dom mediowy: Brand Connection.

d2p67og
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p67og
Więcej tematów