Trwa ładowanie...
d43mtvk
27-02-2006 23:04

Centertel ma 10 mln klientów

Liczba klientów PTK Centertel przekroczyła 10 milionów osób. Na koniec 2006 roku sieć komórkowa Orange ma mieć 11,5 mln klientów.

d43mtvk
d43mtvk

W tym roku firma chce rosnąć szybciej niż rynek telefonii komórkowej i zostać jego liderem, m.in. dzięki nowym produktom konwergentnym - poinformował w poniedziałkowym komunikacie Centertel.

"Liczba klientów Orange przekroczyła już 10 milionów. Na koniec 2005 r. Orange posiadała ponad 9,9 mln klientów i 34 proc. udziału w rynku. PTK Centertel zamierza w 2006 roku, mimo silnej konkurencji na rynku, utrzymać dynamiczne tempo rozwoju i stać się liderem rynku telefonii komórkowej" - podał Centertel.

"W tym roku chcemy nadal rozwijać się szybciej niż rynek - by stać się w przyszłości jego liderem - dzięki wsparciu marki Orange i wykorzystaniu siły Grupy TP" - powiedział cytowany w komunikacie Jean-Marc Vignolles, dyrektor generalny Centertela.

„W ubiegłym roku PTK Centertel osiągnął najwyższą, dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów wśród operatorów mobilnych w Polsce i uzyskał bardzo dobre wyniki działalności operacyjnej i finansowej”. – powiedział Jacek Murawski, Członek Zarządu PTK Centertel ds. Finansów i Administracji (CFO) – „Pomimo bardzo ostrej konkurencji i spadku cen za usługi udało nam się znacząco poprawić także istotny wskaźnik EBITDA (wzrost o ponad 16 proc.)”.

d43mtvk

PTK Centertel wykorzystał sukces rynkowy wprowadzonej 19 września 2005 r. marki Orange: liczba klientów wzrosła w czwartym kwartale ub. r. o rekordową liczbę 785 tys., co stanowiło 43% udziału w ogólnym wzroście bazy klientów (netto) na rynku. Bezpośredniej przyczyny tak dobrych wyników sprzedaży należy upatrywać w dobrym przyjęciu marki Orange przez Polaków. Rekordowo szybko i efektywnie przeprowadzony proces rebrandingu przyniósł już po pierwszych trzech miesiącach 45 procentową spontaniczną rozpoznawalność nowej marki Orange w Polsce oraz rosnącą popularność nowych ofert wśród klientów.

„Coraz lepsza znajomość i rosnąca popularność nowej w Polsce marki Orange wynika z efektywnej i spójnej kampanii marketingowej, wnoszącej nową jakość komunikacji oraz odmienne niż dotychczas podejście do informacji o firmie i produktach na rynku telekomunikacyjnym w Polsce” – mówi Iwona Kossmann, Członek Zarządu PTK Centertel ds. Marketingu i Sprzedaży (CCO) – „W tym roku chcemy kontynuować dialog marki Orange z polskimi klientami, wprowadzając dla nich kolejne innowacyjne produkty: np. serwisy muzyczne i wideo w Orange World, jak również nowe programy telewizji na żywo czy wideo na żądanie z wykorzystaniem 3G/UMTS.”

Zarząd grupy TP zapowiadał dwa tygodnie temu, że na koniec 2006 roku sieć komórkowa Orange ma mieć 11,5 mln klientów, a z końcem 2008 roku 13 mln.

d43mtvk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d43mtvk
Więcej tematów