Canal+ promuje ofertę sportową
W ogólnopolskiej telewizji ruszyła kampania wizerunkowa, promująca - tuż przed startem nowego sezonu Orange Ekstraklasy - rozgrywki piłkarskie, które można obejrzeć w C+.
13.07.2006 | aktual.: 13.07.2006 07:31
Kampania rozpoczęła się 10 lipca, realizowana będzie w lipcu i sierpniu.
Na potrzeby działań promocyjnych przygotowano zabawny 30-sekundowy film, prezentujący piłkę nożną w Canal+ (najlepsze europejskie ligi) jako emocjonujące widowisko sportowe. Spot uzupełniony został o komunikat promocyjny (C+ dostępny jest w letniej promocji Cyfry+ do 3 miesięcy za pół ceny).
Komunikacyjną grupą docelową kampanii są kobiety i mężczyźni (25-49 lat) z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Spot emitowany będzie w TVP, TVN, a także w TVN7, Tele5, TVN24 i TVP3.
Kreacją kampanii i produkcją filmu zajął się zespół autopromocji Canal+. Planowanie Mediów powierzono MPG Media Planning.