Budżet Avansu dla MPG Media Planning i DDB Warszawa
Dom mediowy MPG Media Planning wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów Ogólnopolskiej Sieci Elektromarketów Avans na rok 2006.
MPG Media Planning pracował już dla sieci Avans w 2005 roku, wtedy obsługiwał budżet zakupu czasu telewizyjnego w wysokości 7,5 mln zł netto – mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci Avans.
W przetargu na rok 2006 w short liście zakwalifikowały się trzy domy mediowe: OMD Media Direction, PanMedia Western oraz MPG Media Planning. Zwycięska firma, MPG Media Planning, zaproponowała nam najbardziej atrakcyjne warunki rabatowe na zakup czasu antenowego w telewizji - mówi Izabela Voisset.
- W tym roku planujemy zwiększyć budżet na zakup telewizji do 12,5 mln złotych netto. Ze względu na naszą grupę docelową (osoby w wieku 16-59 lat, mieszkańcy wsi i miast poniżej 200 tys. mieszkańców) 7,5 mln zł chcemy przeznaczyć na zakup czasu antenowego w Telewizji Polskiej SA, a 5 mln zł – w Polsacie. Rozważamy także zwiększenie budżetu na zakup TVP nawet do 10 mln zł netto - dodaje Izabela Voisset.
Ponadto sieć Avans podpisała umowę o współpracy z DDB Warszawa. Jest to pierwsza umowa z agencją jaką podpisaliśmy na obsługę całościowej, rocznej kreacji wizerunku sieci Avans. Dotychczas podpisywaliśmy umowy na kreację tylko dla poszczególnych akcji promocyjnych. - mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci AvansNatomiast decyzja o współpracy z DDB Warszawa zapadła po przeglądzie rynku, który rozpoczęliśmy na jesieni ubiegłego roku.
Pierwsza kampania przygotowana przez DDB Warszawa będzie zrealizowana już przed wakacjami. Umowa z obiema firmami została podpisana na rok 2006, z możliwością przedłużenia współpracy o kolejne lata.