Trwa ładowanie...
d4b369u
02-03-2006 01:10

Budżet Avansu dla MPG Media Planning i DDB Warszawa

Dom mediowy MPG Media Planning wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów Ogólnopolskiej Sieci Elektromarketów Avans na rok 2006.

d4b369u
d4b369u

MPG Media Planning pracował już dla sieci Avans w 2005 roku, wtedy obsługiwał budżet zakupu czasu telewizyjnego w wysokości 7,5 mln zł netto – mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci Avans.

W przetargu na rok 2006 w short liście zakwalifikowały się trzy domy mediowe: OMD Media Direction, PanMedia Western oraz MPG Media Planning. Zwycięska firma, MPG Media Planning, zaproponowała nam najbardziej atrakcyjne warunki rabatowe na zakup czasu antenowego w telewizji - mówi Izabela Voisset.

- W tym roku planujemy zwiększyć budżet na zakup telewizji do 12,5 mln złotych netto. Ze względu na naszą grupę docelową (osoby w wieku 16-59 lat, mieszkańcy wsi i miast poniżej 200 tys. mieszkańców) 7,5 mln zł chcemy przeznaczyć na zakup czasu antenowego w Telewizji Polskiej SA, a 5 mln zł – w Polsacie. Rozważamy także zwiększenie budżetu na zakup TVP nawet do 10 mln zł netto - dodaje Izabela Voisset.

Ponadto sieć Avans podpisała umowę o współpracy z DDB Warszawa. Jest to pierwsza umowa z agencją jaką podpisaliśmy na obsługę całościowej, rocznej kreacji wizerunku sieci Avans. Dotychczas podpisywaliśmy umowy na kreację tylko dla poszczególnych akcji promocyjnych. - mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci AvansNatomiast decyzja o współpracy z DDB Warszawa zapadła po przeglądzie rynku, który rozpoczęliśmy na jesieni ubiegłego roku.

Pierwsza kampania przygotowana przez DDB Warszawa będzie zrealizowana już przed wakacjami. Umowa z obiema firmami została podpisana na rok 2006, z możliwością przedłużenia współpracy o kolejne lata.

d4b369u
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4b369u
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj