Brytyjscy internauci najczęściej oglądają wideo online
80 procent internautów z wielkiej Brytanii oglądało w kwietniu klipy wideo online - wynika z danych firmy badawczej comScore.
26.06.2007 07:10
Pod tym względem wyprzedzają oni internautów z Francji (79 procent), USA (76 procent) i Niemiec (70 procent).
Przeciętny brytyjski użytkownik wideo online obejrzał w kwietniu 80 takich klipów, w porównaniu do 65 klipów na użytkownika w USA, 64 we Francji i 62 w Niemczech.
Na oglądanie klipów wideo online, brytyjscy użytkownicy przeznaczają 10 procent swojego czasu spędzanego w Internecie. Pod tym względem wyprzedzili ich użytkownicy francuscy (13 procent), a za nimi uplasowali się internauci niemieccy (9 procent) i amerykańscy (6 procent).
Zdecydowanie najpopularniejszymi stronami, na których brytyjscy internauci oglądają klipy wideo, okazały się strony Google, w tym serwis YouTube. Kolejne były strony Yahoo, BBC, Fox Interactive Media i Microsoftu.