Brazylijczycy coraz chętniej kupują w sieci
Około 6,5 miliarda dolarów wydali Brazylijczycy w ubiegłym roku
na zakupy w Internecie.
Tak wynika z badania E-Consulting oraz Câmara Brasileira de Comércio Eletrônico.
Z kolei szacunki firmy e-bit wskazują, że z 7 milionów w 2006 roku, liczba Brazylijczyków robiących zakupy w sieci zwiększy się do 9,8 miliona w roku obecnym.
Z danych portalu działającego w branży e-commerce o nazwie CorreiosNet Shopping, który zarządza około 790 sklepami internetowymi, wynika że Brazylijczycy najchętniej kupują w sieci książki, czasopisma i gazety (17 procent), płyty CD i DVD (16 procent) oraz urządzenia elektroniczne (15 procent).
Przeciętny zakup w sieci CorreiosNet jest wart 140 dolarów, a największą grupę klientów (38 procent) stanowią użytkownicy w wieku 35-49 lat.