Trwa ładowanie...
d48va4o

BMW chce zwielokrotnić sprzedaż w Polsce

Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW Group utworzył własną spółkę dystrybucyjną w Polsce, żeby zwiększyć sprzedaż na polskim rynku, którego chłonność ocenia wysoko -
podało BMW w komunikacie.

Share
d48va4o

Spółka dystrybucyjna ma rozpocząć działalność od 1 lipca. Obecnie sieć handlowa BMW w Polsce składa się z 14 salonów sprzedaży. W nowej spółce ma znaleźć pracę 50 osób.

BMW Group zakłada spółki dystrybucyjne w krajach, w których przewiduje możliwy wzrost w dłuższej perspektywie czasowej - napisano w komunikacie BMW.

W 2001 roku koncern sprzedał w Polsce 435 samochodów z 327 tysięcy sprzedanych ogółem. BMW widzi możliwość zwielokrotnienia tej liczby.

BMW poinformowało też, że zamierza w 2003 roku wprowadzić na polski rynek brytyjską markę Mini oprócz aut własnej marki.(ck)

d48va4o

Podziel się opinią

Share
d48va4o
d48va4o
Więcej tematów