BMW chce zwielokrotnić sprzedaż w Polsce
Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW Group utworzył własną spółkę dystrybucyjną w Polsce, żeby zwiększyć sprzedaż na polskim rynku, którego chłonność ocenia wysoko -
podało BMW w komunikacie.
24.06.2002 | aktual.: 27.06.2002 18:27
Spółka dystrybucyjna ma rozpocząć działalność od 1 lipca. Obecnie sieć handlowa BMW w Polsce składa się z 14 salonów sprzedaży. W nowej spółce ma znaleźć pracę 50 osób.
BMW Group zakłada spółki dystrybucyjne w krajach, w których przewiduje możliwy wzrost w dłuższej perspektywie czasowej - napisano w komunikacie BMW.
W 2001 roku koncern sprzedał w Polsce 435 samochodów z 327 tysięcy sprzedanych ogółem. BMW widzi możliwość zwielokrotnienia tej liczby.
BMW poinformowało też, że zamierza w 2003 roku wprowadzić na polski rynek brytyjską markę Mini oprócz aut własnej marki.(ck)