Bliska - nowa marka stacji benzynowych Orlenu
Y&R autorem kampanii wprowadzającej nową markę stacji paliw Bliska.
01.12.2005 06:44
W ramach bieżącej współpracy z PKN Orlen agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię wprowadzającą nową markę stacji ekonomicznych należących do Koncernu.
Myśl przewodnia kampanii wprowadzającej markę Bliska to Bliska ideału. Na tydzień przed oficjalnym ogłoszeniem nazwy marki, w pobliżu nowych stacji pojawiły się mobile z intrygującymi zielonymi billboardami. Kierowcy w miejscowościach, gdzie otwierane są stacje już wkrótce znajdą za wycieraczką samochodu ulotkę zachęcającą do wizyty na nowej stacji. Elementem powitalnej promocji będzie również magnetyczna naklejka z logo Bliska, umieszczana na wlewie paliwa samochodów parkujących w okolicy nowych stacji. Podjęte działania stanowią pierwszy etap komunikacji marketingowej dla marki Bliska.
Marka BLISKA będzie uzupełniać portfel marek PKN ORLEN z ofertą przeznaczoną przede wszystkim dla konsumentów, którzy oprócz sprawdzonej jakości szukają dobrej ceny. Do końca roku otwartych zostanie ok. 30 stacji BLISKA.