Billboardy z gejami i lesbijkami pojawią się na ulicach
1 marca rusza kampania "Rodzice, odważcie się mówić" mająca zachęcić rodziców dzieci homo- i biseksualnych do otwartego rozmawiania o orientacji seksualnej swoich dzieci. W ramach przedsięwzięcia w największych miastach Polski zawisną billboardy przedstawiające zdjęcia rodziców i ich dzieci - osób homoseksualnych. Akcję organizuje Kampania przeciw Homofobii.
Joachim Brudziński w Radiu ZET skrytykował akcję billboardową KPH, w której rodzice występują wraz ze swoimi homoseksualnymi dziećmi. - Bardzo współczuję tym rodzicom. (...) Nic mnie nie interesuje czy syn znanego, cenionego i lubianego przeze mnie aktora jest gejem. Niespecjalnie mnie ten temat ani parzy, ani ziębi – stwierdził poseł Prawa i Sprawiedliwości i dodał, że „jeżeli dziecko jest wychowywane w oparciu o pewien kanon wartości” to szansa, że będzie homoseksualistą, jest mniejsza. Stwierdził również, że dla niego informacja, że jego dzieci są homoseksualistami, byłaby "nieszczęściem".