BBC zapowiada ofensywę w internecie
Tworzenie serwisów społecznościowych najpopularniejszych programów zapowiada brytyjska stacja BBC.
BBC planuje zwiększyć swoją obecność w internecie przez stworzenie strony społecznościowej powiązanej z najpopularniejszymi programami stacji, takimi jak na przykład Top Gear.
Wszystkie strony BBC mają zawierać więcej interaktywnych elementów i przez swój wygląd lepiej docierać do grup docelowych. Data uruchomienia nowych serwisów i atrakcje, które będą tam obecne nie są jeszcze znane, ale BBC planuje zakończenie rozwijania internetowych serwisów swoich programów w ciągu roku.
Przez umożliwienie tworzenia społeczności na swoich stronach BBC ma nadzieję, że zintegruje tym widzów, nie tylko z sobą, ale również z danym programem.
Oprócz tego wzrastający na stronach ruch daje wymierne efekty w postaci przychodów z reklam online, a wzrost interakcji to wzrost lojalności.
Obecnie strony internetowe BBC odwiedza każdego miesiąca około 14,5 mln użytkowników.