Bauer otwiera butik kreatywny
Magdalena Rzepnicka została mianowana kierownikiem butiku kreatywnego Wydawnictwa.
31.08.2006 08:53
Butik ten działający w strukturach działu reklamy, zajmować się będzie m.in. przygotowywaniem niestandardowych form reklamy dla wszystkich tytułów Wydawnictwa, ofert sponsorskich, prezentacji korporacyjnych i segmentowych, oraz projektowaniem reklam indywidualnych na życzenie klientów.
W butiku kreatywnym pracować będzie trzech grafików: Jacek Młodożeniec (odpowiedzialny za segmenty tv, komputery, moto), Robert Polaszczyk (kobiece poradnikowe i rozrywkowe oraz młodzieżowe) i grafik odpowiedzialny za segment pism luksusowych (wakat).
Magdalena Rzepnicka podlega bezpośrednio Mai Meissner-Filipek, dyrektorowi działu reklamy i planowania mediów.
Magdalena Rzepnicka pracowała poprzednio w spółce Interdeco Hachette Advertising Polska (a następnie Hachette Filipacchi Burda Polska), gdzie odpowiadała m.in za reklamowe projekty specjalne i komunikację BTB.