Awanse w grupie domów mediowych ZenithOptimedia
W ostatnim czasie nastąpiły spore zmiany personalne w grupie domów
mediowych ZenithOptimedia.
13.02.2008 08:00
Michał Siniarski, dotychczas account director, objął stanowisko group account directora.
Michał Siniarski jest związany z branżą reklamową od 13 lat, a do ZenithOptimedia dołączył ponad cztery lata temu. W jego zespole klienckim awansowali Monika Wosińska, która jest obecnie senior media plannerem buyerem oraz Przemysław Wzorek, obecnie junior media planner buyer. Na stanowiska senior media plannerów buyerów awansowali ponadto: Aleksandra Pająk, Anna Leśniewska, Anna Marciszewska, Tomasz Jaworski, Tomasz Bartnik i Łukasz Sadłek.
Nowymi buying managerami ZenithOptimedia są Adrianna Stępniewska oraz Krzysztof Kulesz, dotychczas media supervisorzy, którzy koordynują w agencji zakup wszystkich mediów poza telewizją i internetem.
Od stycznia br. na nowych stanowiskach pracują także: Magdalena Walkowiak, Izabela Rokita, Aneta Jedynak oraz Robert Kurowski, którzy pełnią teraz funkcje media plannerów buyerów. Nowym junior media plannerem jest Aleksandra Woźniak, dotychczas media assistant.