Trwa ładowanie...
d2g6fc4
08-11-2007 08:01

Awanse i restrukturyzacja w grupie ZenithOptimedia


Daniel Lenarczyk, Monika Bronowska i Maciej Malec, managerowie w
grupie domów mediowych ZenithOptimedia awansowali w strukturach
firmy. Po niemal sześciu latach pracy z domem mediowym Optimedia
rozstaje się Iwona Kołodziejek, dyrektor zarządzająca tej agencji.

d2g6fc4
d2g6fc4

Daniel Lenarczyk, dotychczas dyrektor zarządzający domu mediowego Zenithmedia, obejmie funkcję Managing Directora grupy ZenithOptimedia. W związku z decyzją Iwony Kołodziejek o odejściu z grupy z końcem 2007 r. Monika Bronowska, dotychczas Group Account Director w Zenithmedia, awansowała na stanowisko Client Service Directora domu mediowego Optimedia. Maciej Malec, dotychczas Group Account Director obejmie natomiast funkcję Client Service Directora domu mediowego Zenithmedia.

Zarówno Monika Bronowska, zarządzająca dotychczas grupą obsługującą takich klientów jak Maspex Wadowice i Cadbury Wedel, jak i Maciej Malec kierujący zespołem Grupy Żywiec, nadal będą nadzorować pracę dla swoich klientów. Awans Daniela Lenarczyka oznacza między innymi, że w obszar jego kompetencji wejdzie zarządzanie biznesem całej grupy ZenithOptimedia, a stopniowo przestanie się zajmować bezpośrednią koordynacją obsługi klientów Zenithmedia. Przekazywanie obowiązków pomiędzy managerami, których dotyczą zmiany, będzie trwało kilka tygodni.

Iwona Kołodziejek nie zdradza na razie dalszych planów zawodowych.

Notki Biograficzne

Daniel Lenarczyk

Od jedenastu lat związany z branżą mediową. Od początku pracuje w domach mediowych Zenithmedia/ZenithOptimedia. Jest absolwentem SGH na wydziale Marketing i Zarządzanie. Szlify mediowca zdobywał od 1996 r. obsługując większość głównych klientów: P&G, Toyota, ING, Cussons, LOT, Cadbury Wedel, Roche, Puma i wielu innych. Jest członkiem IAA i SAR, jury Effie i komitetu organizacyjnego Media Trendów.

d2g6fc4

Iwona Kołodziejek

Od 12 lat związana z branżą mediową w Polsce. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Ogilvy&Mather, MindShare i Optimedia. Od momentu stworzenia ZenithOptimedia jest szefem domu mediowego Optimedia. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie - Zarządzanie i Marketing oraz Filologię Angielską na WSP w Krakowie; stypendystka TEMPUS na Nottingham Trent University w Anglii - Modern European Studies. Jest członkiem Komitetu Mediowego SAR oraz Jury EFFIE i Media Trendów. Pracowała lub pracuje z największymi klientami: L'Oreal, Unilever, Kimberly Clark, S.C. Johnson, HP, Sanofi-Aventis, British Airways, Edipresse, Eurozet.

Monika Bronowska

Od dziesięciu lat pracuje w branży mediowo - marketingowej. Jest absolwentka SGH w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała współpracując z wiodącymi reklamodawcami w Polsce tj. Nestle, GlaxoSmithKline, PKN Orlen, AIG, Cadbury Wedel, Bank Millennium, Maspex, PKO BP. Z ZenithOptimedia Group jest związana od 3,5 roku Wcześniej pracowała w: agencji reklamowej Testardo, firmie PZ Cussons oraz domu mediowym Universal McCann.

Maciej Malec

Posiada jedenastoletnie doświadczenie w pracy w mediach i marketingu, włączając: ZenithOptimedia Group (4 lata do dzisiaj - Group Account Director), Universal Mcann (5 lat - Media Manager), Daewoo Corp. (2 lata - Marketing Manager). Pracował z największymi reklamodawcami: Grupa Żywiec, Carlsberg-Okocim, PZU, Glaxo SmithKline, TP SA, Motorola, Warner Bros., Japan Tobacco, Hoop, UPS, Wykształcenie: Warsaw School of Economics Marketing and Management .

d2g6fc4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2g6fc4
Więcej tematów