Ariel i Reserved we wspólnej kampanii
Ariel rozpoczął największą i najbardziej wszechstronną kampanię w historii proszków do prania w Polsce.
29.11.2006 07:10
Celem kampanii Ariela, marki proszku do prania należąca do giganta FMCG – Procter & Gamble, jest wzmocnienie wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie prania i dbania o tkaniny.
W tym celu Ariel nawiązał współpracę z największą polską marką odzieżową – Reserved.
To Ariel, jako specjalista od dbania o tkaniny rekomenduje Reserved a nie odwrotnie. Alians z Reserved umożliwia również wyjście poza supermarkety z komunikacją Ariela. Równolegle prowadzona jest akcja promocyjna – każdy, kto do końca grudnia kupi 2 kg Ariela lub więcej otrzyma zniżkę 20% w sklepach Reserved - podano w komunikacie.
Kampania będzie bardzo wszechstronna. Oprócz kopii telewizyjnej 30” (Saatchi) i 15” (Studio TPS), są reklamy zewnętrzne i materiały POS zarówno w supermarketach jak i sklepach Reserved (Nicety) dom mediowy MediaCom, a także zupełnie nowa strona internetowa www.ariel.pl (agencja K2) na której Ariel doradza jak dbać o ubrania, a także zamieszcza informacje o trendach w modzie.
Twórcami kampanii są Ania Niewiarowska z P&G i Marek Małyszko z Reserved.