Trwa ładowanie...
d3r1l0o
27-02-2006 06:29

Anna Korcz oraz Alicja Bachleda - Curuś na rzecz walki z rakiem szyjki macicy


Headlines Brand & Corporate Communication realizuje kolejny projekt z zakresu edukacji prozdrowotnej.

d3r1l0o
d3r1l0o

27 lutego rusza ogólnopolska kampania „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy”, która trwać będzie do końca 2007 roku. Kompleksowa kampania komunikacyjna obejmuje: media relations, komunikację ze środowiskiem medycznym, działania w internecie, organizację i obsługę wydarzeń, kreację i produkcję. Kampanię wsparły dwie znane aktorki, Anna Korcz oraz Alicja Bachleda – Curuś, które wspólnie ze środowiskiem medycznym oraz partnerami kampanii będą przekonywać kobiety, że ich zdrowie i życie są wartościami, które trzeba chronić. Symbolem akcji jest „Fioletowa Wstążka”.

Inicjatorem kampanii jest Komitet Założycielski Polskiego Towarzystwa Profilaktyki Zakażeń HPV. Patronat naukowy nad kampanią objęli: Polski Komitet Zwalczania Raka, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej, Polskie Towarzystwo Wakcynologii. Partnerem kampanii jest Program „Różowa Konwalia”, który od wielu lat prowadzi działania edukacyjne na rzecz walki z rakiem szyjki macicy oraz firma MSD.

Celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że rak szyjki macicy, będąc drugim co do częstości występowania nowotworem złośliwym u kobiet, stanowi realne zagrożenie dla ich zdrowia i życia. Każdego roku w Polsce na ten nowotwór umiera 2 000 kobiet. Eksperci zaangażowani w kampanię przekonują, że można temu zapobiec, stosując odpowiednią profilaktykę.

Ta kampania jest jednocześnie wyzwaniem dla nas kobiet, aby przyczynić się do poprawy stanu świadomości zagrożenia, jakim jest rak szyjki macicy. Angażując się w projekt na rzecz kobiet, chcemy wspólnie ze środowiskiem medycznym zmienić te smutne statystyki – mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines. Kampanię otwiera „Tydzień Walki z Rakiem Szyjki Macicy”, którego partnerami są Galeria Centrum i Multikino. Partnerów wybraliśmy nieprzypadkowo. Zależało nam na możliwości bezpośredniego dotarcia do adresatek kampanii, w której wykorzystujemy nasze doświadczenia zdobyte przy obsłudze projektów z branży konsumenckiej – mówi Ewa Tomalska, Head of Strategy and Planning w Headlines.

d3r1l0o
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3r1l0o
Więcej tematów