Aleksandra Trochimiuk reprezentantką Caples Awards w Polsce
Aleksandra Trochimiuk, dyrektor zarządzająca agencji Wunderman, już
po raz trzeci będzie reprezentować w Polsce The Caples Awards. W
tym międzynarodowym konkursie wyróżnianie są najciekawsze projekty
marketingowe.
19.08.2008 08:00
W The Caples Awards zwycięzcy wyłaniani są w 10 podstawowych kategoriach, takich jak print, direct mail oraz interactive. Dodatkowo przyznawane są 4 nagrody specjalne: za innowacyjny i ryzykowny projekt, za wybitnie pomysłowe przedsięwzięcie, dla kreatywnego twórcy i dla specjalisty za całokształt pracy.
W tym roku już po raz trzeci w Polsce ten konkurs reprezentować będzie Aleksandra Trochimiuk, dyrektor zarządzająca agencji Wunderman. - Przez szereg lat The Caples Awards był konkursem direct marketingowym, ale wraz z rozwojem rynku, branży i samego pojęcia direct marketingu i marketing services także ewoluował - opisuje konkurs Trochimiuk. - Obecnie docenia się w nim zarówno błyskotliwe mailingi, jak i kampanie zintegrowane, natomiast niezmienne pozostaje jego motto: innowacyjne i kreatywne rozwiązania marketingowych problemów - podsumowuje.