Air Europa promuje połączenia na Baleary
Hiszpańskie linie lotnicze Air Europa rozpoczęły kampanię reklamową promującą połączenia na Baleary.
To druga akcja promocyjna Air Europa prowadzona na taką skalę od momentu kampanii launchowej w grudniu 2004 r. Po raz pierwszy hiszpański przewoźnik zdecydował się na media niestandardowe - kampania przeprowadzana jest na autobusach.
Działania reklamowe prowadzone równolegle w 7 największych polskich aglomeracjach potrwają miesiąc. Plakatami oklejonych zostanie w sumie 39 autobusów w Warszawie, Trójmieście, GOP, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Format reklamy - połączenie powierzchni typu "King Size" i "Full Back" - oznacza pokrycie lewych boków i tyłów autobusów. Adaptacją layoutu i zakupem mediów zajęła się firma CAM Media.
Celem akcji jest poinformowanie o atrakcyjnych cenach połączeń liniami Air Europa na Baleary - przelot w obie strony z Warszawy na Majorkę, Ibizę czy Menorkę kosztuje już od 755 złotych (bez podatków i opłat lotniskowych).
Partnerami akcji są: IBATUR - Institut Balear De Turismo, Govern de les Illes Balears oraz Biuro Turystyki Państwa Hiszpańskiego.