Polska6 polskich agencji nominowanych na festiwalu Eurobest

6 polskich agencji nominowanych na festiwalu Eurobest

Jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Eurobest, który odbywa
się już po raz 21., ogłosiło pierwsze nominacje, wśród których znalazły
się prace polskich agencji.

03.12.2008 | aktual.: 03.12.2008 08:27

Tegoroczny festiwal reklamowy Eurobest odbywa się w Sztokholmie. Polskie agencje zgłosiły w sumie 61 projektów.

Na dwóch shortlistach w kategorii Direct i Media znalazła się kampania "Pomnik Onowałowa" (preparatu SpecTab) zrealizowana przez Change Integrated dla firmy Jelfa S.A.

W kategorii Direct nominowano również projekt "Human Joystick" autorstwa Leo Burnett, która doceniona została za projekt Joystick, zrealizowany dla Urzędu Miasta Krakowa.

Na shortlistę w kategorii Media trafiła również kampania marki 36,6 zrealizowana przez dom mediowy Universal McCann na zlecenie Polkomtelu.
W kategorii Outdoor nominowana została agencja DDB za reklamę śniadań w restauracjach McDonald's.
W kategorii Print nominacje uzyskała praca agencji Euro RSCG przygotowana dla pracowni bielizny i gorsetów Aniela.

Żaden z polskich projektów nie zyskał uznania jurorów kategorii Sales Promotion i Design. Shortlisty w kategoriach TV/Cinema, Radio i Interactive zostały ogłoszone 2 grudnia.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)