6 polskich agencji nominowanych na festiwalu Eurobest
Jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Eurobest, który odbywa
się już po raz 21., ogłosiło pierwsze nominacje, wśród których znalazły
się prace polskich agencji.
Tegoroczny festiwal reklamowy Eurobest odbywa się w Sztokholmie. Polskie agencje zgłosiły w sumie 61 projektów.
Na dwóch shortlistach w kategorii Direct i Media znalazła się kampania "Pomnik Onowałowa" (preparatu SpecTab) zrealizowana przez Change Integrated dla firmy Jelfa S.A.
W kategorii Direct nominowano również projekt "Human Joystick" autorstwa Leo Burnett, która doceniona została za projekt Joystick, zrealizowany dla Urzędu Miasta Krakowa.
Na shortlistę w kategorii Media trafiła również kampania marki 36,6 zrealizowana przez dom mediowy Universal McCann na zlecenie Polkomtelu.
W kategorii Outdoor nominowana została agencja DDB za reklamę śniadań w restauracjach McDonald's.
W kategorii Print nominacje uzyskała praca agencji Euro RSCG przygotowana dla pracowni bielizny i gorsetów Aniela.
Żaden z polskich projektów nie zyskał uznania jurorów kategorii Sales Promotion i Design. Shortlisty w kategoriach TV/Cinema, Radio i Interactive zostały ogłoszone 2 grudnia.