49 wycieczek od marki "Siódme Niebo"

Siedem smaków lata, siedem cudów świata - pod takim hasłem pod koniec października ruszyła wielka promocja konsumencka marki "Siódme Niebo".

07.11.2006 07:10

Każdy, kto kupi 2 opakowania soku lub nektaru "Siódme Niebo" oraz wyśle owoce wycięte z przedniej ścianki kartonu, ma szansę wygrać jedną z 49 wycieczek. Na uczestników akcji czekają m.in. wyprawy do Brazylii, Egiptu, Portugalii, Hiszpanii, Grecji i Włoch. Wśród biorących udział w promocji zostanie rozlosowanych także 300 biletów lotniczych do dowolnego miejsca w Europie.

Akcja promocyjna, która będzie trwała do końca roku, mocno wspierana jest materiałami POS w miejscach sprzedaży. Plakaty, wooblery, specjalne kieszenie z ulotkami, „owijki paletowe” - to wszystko z początkiem listopada pojawił się w większości punktów handlowych w Polsce. W większych halach sprzedażowych (zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym) hostessy w strojach stewardes, zachęcać będą do „podróży z Siódmy niebem”.

Promocja wspierana jest reklamą radiową, emitowaną w największych stacjach o zasięgu ogólnopolskim (RMF, ESKA) oraz najlepszych w danym regionie rozgłośniach lokalnych.

Tomasz Nabiałczyk, Brand Manager, odpowiedzialny za markę Siódme Niebo

- Klasyczna akcja konsumencka ma za zadanie przede wszystkim zwiększenie sprzedaży w okresie promocyjnym i utrzymanie trendu wzrostowego w kolejnych miesiącach. My idziemy troszkę dalej. Poprzez nagłośnienie akcji w prestiżowych radiostacjach a także wytworzenie swoistego klimatu wokół promocji, chcemy również zadbać o wizerunek marki. Spójna kreacja - hostessy w strojach stewardes, ulotki w formie biletów lotniczych, spot radiowy utrzymany w klimacie komunikatów lotniskowych a także nagrody – atrakcyjne wycieczki i bilety lotnicze – to wszystko ma za zadanie wytworzenie pozytywnego, radosnego klimatu wokół brandu. Siódme Niebo ma kojarzyć się konsumentom ze swobodą, szczęściem, pozwolić na „oderwanie się” od codziennych spraw. Jesienna akcja BTL-owa jest oczywiście nawiązaniem do ostatniej kampanii telewizyjnej marki Siódme Niebo pt. „Smak cudownych chwil”.

- Główne zalety każdej akcji skierowanej do konsumenta to prosty mechanizm promocji i bardzo atrakcyjne nagrody. Taka też jest promocja pt. „Siedem smaków lata, siedem cudów świata”. Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić produkty SIÓDME NIEBO w opakowaniach dwu- lub jednolitrowych wyciąć owoce znajdujące się na przedniej ściance opakowania, wypełnić kupon dostępny w każdym punkcie sprzedaży i wysyłać na wskazany adres. Im więcej kuponów wyślemy, tym większa jest szansa na wygranie nagrody. Warty podkreślenia jest fakt, że klient już w momencie wyboru produktu w sklepie, sam decyduje, gdzie chciałby wybrać się na wyprawę. Na przykład, jeśli marzy mu się wycieczka do słonecznej Brazylii kupuje 2 opakowania nektaru ananasowego, jeśli natomiast chciałby wybrać się do Portugalii wysyła owoce wycięte z przedniej ścianki nektaru z czarnych porzeczek.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)