3,5 mln zł na kampanię Merlin.pl
Sklep internetowy Merlin.pl rozpoczął kampanię reklamową, która do końca tego roku pochłonie łącznie ponad 3,5 mln zł.
Jest to pierwsza tak duża kampania wizerunkowa polskiego sklepu internetowego.
- Merlin.pl ma silną pozycję wśród starszych użytkowników Internetu, co w tej branży oznacza już 30-latków - mówi Piotr Wtulich, członek zarządu Merlina ds. marketingu. - Merlin jest przez nich ceniony dzięki swojej wiarygodności oraz bogactwu oferty. Kampania wizerunkowa ma pomóc przyciągnąć do Merlina również młodszych internautów, dla których istotne są także emocjonalne elementy wizerunku firmy. Dlatego w kampanii wykorzystujemy grę słów, stawiamy na wyobraźnię, inteligencję, poczucie humoru.
Jesienna kampania reklamowa Merlina koncentrowała się dotąd na budowaniu wizerunku marki, teraz skupi się na zachęcaniu do przedświątecznych zakupów. Głównymi mediami reklamowymi całej kampanii są stacje telewizyjne: TVN i Polsat oraz stacje tematyczne. Reklamom telewizyjnym towarzyszy kampania w prasie opiniotwórczej: "Gazecie Wyborczej", "Polityce", "Newsweeku" i "Przekroju". Tablice reklamowe są widoczne na przystankach i w warszawskim metrze - w sumie ponad 350 nośników. W Internecie reklamy są obecne w miejscach najczęściej odwiedzanych przez Internautów: Onecie, Interii, Wirtualnej Polsce i na witrynach tematycznych.
Merlin.pl oficjalnie istnieje od 1999 roku. W tym roku po raz piąty z rzędu został uznany za jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży nowych technologii w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte. Obecnie oferuje ponad 250 tys. produktów i ich liczba stale się zwiększa. W piątek 17 listopada w ofercie sklepu znajdowało się: 159 133 książek, 11 711 filmów, 94 104 płyt i 5 137 gier i programów, a także duży wybór zabawek, produktów elektronicznych i upominków.