2008: 6,4 proc. wzrost wydatków na reklamę na świecie
W bieżącym roku wzrost ma wynieść 5,8 procenta.
02.07.2007 | aktual.: 02.07.2007 11:27
Carat przewiduje, że w samych Stanach Zjednoczonych wzrost wydatków na reklamę wyniesie w obecnym roku 5,1 procenta, a w przyszłym - dzięki wyborom prezydenckim - 5,6 procenta.
Z kolei w rejonie Azji i Pacyfiku w bieżącym roku wydatki na reklamę zwiększą się o 7,8 procenta, a w następnym o 9,3 procenta. Przyszłoroczny wzrost będzie spowodowany Igrzyskami Olimpijskimi, jakie odbędą się w Pekinie. W samych Chinach reklamodawcy wydadzą o 23,1 procenta więcej pieniędzy.
Z danych firmy Carat wynika, że nieco gorzej wygląda sytuacja w Europie Zachodniej, gdzie w ubiegłym roku wydatki na reklamę zwiększyły się o 4,4 procenta, w obecnym wzrost ma wynieść 4,1 procenta, a w przyszłym 3,9 procenta.