Trwa ładowanie...
d176jqk
13-02-2008 08:00

183 zgłoszenia na Media Trendy 2008


Minął termin zgłaszania projektów do konkursu Media Trendy 2008. W
tegorocznej edycji nadesłano 183 projekty. To kolejny rekord w
historii konkursu. Wkrótce rozpoczną się obrady jury.

d176jqk
d176jqk

Konkurs składa się z dwóch części: Innowacje w Mediach i do tej części nadesłano w tym roku 70 projektów oraz Innowacje w Planowaniu Mediów - 113 zgłoszonych prac. Łącznie w tegorocznym konkursie rywalizować będą 183 prace. To o kilkanaście projektów więcej niż rok temu.

W części Innowacje w Mediach 20 prac zgłoszono w kategorii Autopromocja i Promocja Medium. Niewiele mniej, bo 19 - w kategorii Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium.

- W części dla mediów jak zwykle wyjątkowo wiele prac zgłosiły media zrzeszone w grupie AGORY oraz media outdoorowe, kina, wydawnictwa prasowe, portale internetowe. Wiele prac rywalizować będzie w bezpłatnej kategorii Marketing Społeczny - mówi Iwona Dynowska odpowiedzialna w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych za konkurs Media Trendy.

W części Innowacje w Planowaniu Mediów najwięcej zgłoszeń, bo 22 nadesłano do kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych. Z kolei 20 prac rywalizować będzie w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Sponsoringu, Mediów Ambientowych i Akcji Specjalnych.

d176jqk

- Tak duża liczba zgłoszeń potwierdza rozwój rynku w tych kierunkach. Warto dodać, że oprócz projektów domów mediowych coraz więcej prac zgłaszanych jest przez agencje reklamowe. Zeszłoroczny zwycięski debiut w konkursie agencji reklamowej DDB zachęcił inne agencje do zgłaszania swoich projektów. Nowością jest też rosnący udział w konkursie projektów agencji interaktywnych -- dodaje Iwona Dynowska.

Ocena prac przez jury rozpoczyna się on-line 15 lutego i potrwa do 25 lutego włącznie. Wybrane zostaną wtedy prace na tzw. krótką listę. Obrady 3 marca w Multikinie wyłonią zwycięzców, których poznamy 10 marca podczas uroczystej Gali Media Trendy 2008 w Teatrze Polskim.
Audytorem konkursu jest PriceWaterhouseCoopers, a partnerami: ZKDP, IAB, KBR, Dziennik, Multikino, Gazeta.pl oraz AMS.

Ponadto jury konkursu przyzna trzy nagrody specjalne: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix konkursu.

d176jqk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d176jqk
Więcej tematów