Trwa ładowanie...
dtethst
14-07-2006 10:40

11 lipca ruszyła kampania krwiodawstwa KREWNIACY

11 lipca Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi rozpoczęła kolejną
telewizyjną kampanię reklamową Honorowego Krwiodawstwa w ramach kampanii
społecznej KREWNIACY.

dtethst
dtethst

Telewizja Polska S.A., partner Fundacji, przez najbliższe dwa miesiące, trzy razy dziennie na kanałach: TVP1, TVP2 i TVP3 wyemituje najnowszy spot reklamowy Krewniaków. Zachęcamy Polaków do udziału w publicznej zbiórce pieniędzy na zakup autobusu do poboru krwi, który będzie nosić imię Jana Pawła II. Wystarczy jedynie wysłać sms-a o treści KREW na nr 72102(Opłata 2 zł/2,44 zł z VAT), bądź wpłacić pieniądze na konto Fundacji:
Bank PKO S.A. XVI O/Warszawa 51 1240 2135 1111 0010 0360 8925.

Jak zwykle "twarzami medialnymi " projektu są Radosław Pazura i Marcin Velinov - prezes EFHDK. Radosław Pazura angażuje się w działalność Fundacji, sam będąc beneficjentem Honorowego Krwiodawstwa. Dzięki transfuzjom krwi przeżył ciężki wypadek samochodowy, któremu uległ ponad trzy lata temu. Ma więc szczególne powody, by występować w roli propagatora akcji promującej Honorowe Krwiodawstwo.

Żeby przeżyć po wypadku, potrzebowałem aż 10 litrów krwi - mówi w spocie reklamowym Radosław Pazura. Każdego roku w Polsce krew ratuje ludzkie życie nawet 2 miliony razy - dodaje Marcin Velinov.

W obliczu nieustannie napływających informacji ze szpitali o braku krwi, o dramatycznie niskich zapasach tego życiodajnego leku w Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, jesteśmy utwierdzeni w przekonaniu, że ruchome stacje krwiodawstwa - autobusy do poboru krwi - które mogą dotrzeć do różnych dawców w całym kraju promując przy tym Honorowe Krwiodawstwo, są w stanie spowodować: "ŻEBY NIGDY NIE ZABRAKŁO KRWI W NASZYCH SZPITALACH".

dtethst
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dtethst
Więcej tematów