Zmiana na stanowisku dyrektora zarządzającego Arc Worldwide
Robert Lipka, od dwóch lat pełniący obowiązki dyrektora
zarządzającego agencji Arc Worldwide Polska, złożył rezygnację z
pełnionej funkcji.
11.02.2008 08:00
Nowym dyrektorem agencji od 1 lutego został Tomasz Kłaczkow, który jest związany z komunikacją marketingową od ponad dwunastu lat..
Tomasz Kłaczkow w ciągu dwunastu lat swojej kariery w komunikacji marketingowej pracował na wielu wysokich manadżerskich stanowiskach w agencjach reklamowych w Polsce i za granicą. Ostatnio pełnił funkcję Managing Partnera w firmie Synergy Marketing Partners Czechy.
"Myślę, że w ciągu tych dwóch lat naprawdę sporo udało się nam osiągnąć - agencja jest zdrowym organizmem biznesowym i ma dobry zespół. Zamykając ten etap swojej pracy zawodowej przekazuję koło sterowe firmy mojemu następcy z poczuciem wypełnienia misji", powiedział Robert Lipka.
"Cieszę się, że rozpoczynam pracę w agencji, która wyróżnia się kreatywnością i ma odwagę - wspólnie z jej klientami - realizować bardzo innowacyjne projekty komunikacji marketingowej w oparciu o nowoczesne narzędzia strategiczne. Jestem przekonany, że dostęp do wyjątkowych zasobów know-how sieci Arc Worldwide i wysokie kompetencje zespołu pozwolą umocnić pozycję agencji" - powiedział Tomasz Kłaczkow.