Ze Starlinka na szefa Mediatak
Od 9 marca br prezesem Mediatak będzie Jarosław Roszkowski, dotychczasowy dyrektor mediów domu mediowego Starlink.
01.02.2007 07:10
Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów w domu mediowym Starlink, z końcem lutego rozstaje się z firmą.
- Za swój największy sukces uważam to, że udało się od podstaw zbudować jeden z najbardziej rozpoznawanych domów mediowych, co przełożyło się na wielkość budżetów i portfolio obsługiwanych klientów – powiedział Jarosław Roszkowski.
Roszkowski jest związany z branżą reklamową od 1996 r. W Starlinku pracował od początku istnienia tego domu mediowego. Na stanowisku dyrektora mediów wraz z Tomaszem Chełmeckim współzarządzał spółką. Obecnie jego obowiązki są przekazywane managerom Starlinka.
Od 9 marca Jarosław Roszkowski będzie prezesem Mediatak (do połowy ubiegłego roku prezesem Mediataku był Jacek Czynajtis - teraz obowiązki te pełni Grzegorz Hajftarczyk).
- Chcę uczynić Mediatak najważniejszym graczem na rynku reklamowym dzienników - deklaruje Roszkowski.
Mediatak reprezentuje wszystkie dzienniki regionalne w Polsce, współpracując z domami mediowymi i reklamodawcami realizującymi kampanie ponadregionalne i ogólnopolskie.