Wspólny dział marketingu Newsweeka i Forbesa
24 listopada zostały zintegrowane działy marketingu miesięcznika Forbes i tygodnika Newsweek Polska.
30.11.2006 07:10
Szefem nowoutworzonego działu został Andrzej Stepanów, dotychczas odpowiedzialny za marketing Forbesa.
"Andrzej Stepanów współtworzył i realizował z ogromnym sukcesem nową strategię Forbesa opartą na wykorzystaniu marki i wizerunku naszego miesięcznika na nowych polach - mówi Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy Newsweeka i Forbesa. - Zdecydowaliśmy się połączyć oba działy pod jego kierownictwem, gdyż widzimy możliwości realizacji wielu synergii, a także brand extension i kreowania nowych produktów związanych z tymi tytułami."
Andrzej Stepanów pracował wcześniej kilka lat w Pulsie Biznesu, gdzie odpowiadał za strategię i komunikację marketingową oraz stworzył i prowadził dział konferencji dziennika, a także w tygodniku Polityka, gdzie kierował działem promocji.