Trwa ładowanie...
d1jcim2
observer
16-10-2007 08:00

Wrześniowy raport firmy Observer nt. internetu


Wrzesień nie okazał się najaktywniejszym reklamowo miesiącem
mijających trzech kwartałów. Zaobserwowano jednak wyraźny wzrost
aktywności reklamodawców po przerwie wakacyjnej.

d1jcim2
d1jcim2

Jak pisze Observer ten sezonowy trend zapowiada późno jesienne i zimowe żniwa dla interaktywnych agencji i domów mediowych.

Najwięcej w internecie zaobserwowano reklam autopromocyjnych: Onet, WP i Interia. Następnym najpopularniejszym brandem okazał się Bank BPH reklamujący Szybkie Kredyty dla Firm i Fundusze Inwestycyjne. Sektor finansowy w pierwszej dwudziestce reprezentowały jeszcze: mBank, PKO BP, Open Finance i Bank Millennium.

Bezpośrednio za BPH uplasowali się operatorzy komórkowi: Orange i Plus, kilka miejsc dalej znalazł się Play. Orange główny nacisk w działaniach internetowych położył na promocję swojego e-sklepu. PTK Centertel reklamował biznesową taryfę "Równe stawki dla firm". Plus to przede wszystkim oferta dla biznesu - "Taryfa elastyczna", ale również reklama wizerunkowa z wykorzystaniem Siatkarskiej Reprezentacji Polski. Play promował ofertę MIX i Multimedia dla użytkowników swojej sieci.

Najaktywniejszymi przedstawicielami mediów były telewizje TVP i TVN. Polsat znalazł się na początku czwartej dziesiątki rankingu. Telewizja Publiczna najintensywniej reklamowała program Przebojowa Noc, a TVN poranną audycję Dzień Dobry TVN.

Pierwszą dziesiątkę najaktywniejszych marek zamyka Skoda. Jak pisze Observer wysoka aktywność czeskiej marki to wynik kampanii wizerunkowej nowej Fabii, dedykowanej paniom.

Aktywnie we wrześniu prezentował się też Reebok. Kampania z gwiazdami światowego sportu - "Każdy z nas ma dwie twarze", uplasowała go w pierwszej dwudziestce najaktywniejszych reklamodawców września.

d1jcim2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jcim2
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj