Wirtualna Polska zwiększa potencjał reklamowy o oglądalność Allegro.pl
Maksymalny zasięg kampanii reklamowych oraz największa w Polsce liczba użytkowników, do których dotrzeć może promocyjny przekaz - Wirtualna Polska i Allegro łączą siły. Jednocześnie przedstawiają kontrahentom ofertę reklamową o olbrzymim potencjale, nie spotykanym dotychczas w polskim Internecie.
20.12.2004 15:19
Pierwszy polski portal internetowy – Wirtualna Polska oraz pionier aukcji internetowych w Polsce – Allegro.pl podjęły współpracę w zakresie działalności reklamowej w Internecie, która pozwoli poszerzyć potencjał pierwszego polskiego portalu internetowego o oglądalność Allegro.
Większa efektywność kampanii
Celem obu partnerów jest poprawa efektywności kampanii reklamowych zlecanych przez Klientów, zwiększanie jej zasięgu, ułatwienie reklamodawcom skutecznego docierania do interesujących ich grup docelowych. Reklamodawcy będą mogli zamówić reklamę, która dotrze do około 80% użytkowników Internetu w Polsce. Oznacza to, że pod tym względem będzie to największe w Polsce przedsięwzięcie w branży reklamy Internetowej - powiedziała Joanna Pawlak, dyrektor marketingu i reklamy WP.PL.
Oferta reklamowa WP obejmie poza Portalem Wirtualna Polska także Allegro.pl. Kampanie reklamowe będą oparte na łącznej liczbie użytkowników Wp.pl i Allegro.
Wspólna oferta
Wspólna oferta obydwu firm pomoże zmaksymalizować efekty kampanii reklamowych, a co za tym idzie pozwoli podejmować trafniejsze decyzje. Reklamodawcy otrzymają wyraźny i spójny obraz kampanii, na który wpływ będą miały dostarczane przez Wirtualną Polskę informacje dotyczące realizowanych akcji reklamowych i statystyk związanych z przedsięwzięciem w ramach prowadzonego przez Polskie Badania Internetu sp. z o.o. realizowanego przez Gemius S.A.
Oferta reklamowa WP budowana we współpracy z Allegro stanowić będzie istotną konkurencją dla dotychczasowego lidera na rynku reklamy w Internecie. Rozpoczęliśmy prace nad wspólną ofertą poszczególnych produktów. Wspieramy się zarówno przy pozyskiwaniu Klientów, jak i realizowaniu kampanii reklamowych - podkreśla Joanna Pawlak. Dzięki wspólnemu przedsięwzięciu zapewnimy także większą skuteczność i efektywność realizowanych kampanii - dodaje.