Warszawiacy kochają Narodowy
Miesięcznie zjawia się na nim ponad 125 tysięcy osób!
09.06.2013 13:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dzisiaj liczby potwierdzają, że nasza konsekwentnie realizowana strategia otwarcia stadionu zarówno dla biznesu jak i indywidualnych gości przynosi wymierne efekty - mówi Mikołaj Piotrowski, Dyrektor ds. Komunikacji Stadionu Narodowego i dodaje "Średnio odwiedza nas około 125 tys. osób miesięcznie.
Rekordy frekwencji padają na dużych imprezach całostadionowych takich jak Warszawskie Targi Książki (60 tys. osób – rok wcześniej niespełna 40 tys.) czy Orange Warsaw Festival (89 tys. osób – rok wcześniej ok. 40 tys.), jak i podczas biznesowych eventów i dni otwartych Stadionu. Podczas samej tylko Nocy Muzeów odwiedziło go 33 tysiące osób, podczas gdy Muzeum Narodowe w Warszawie odwiedziło w tym czasie 11 tys.
Frekwencja to skutek wielu działań: od otwarcia bram obiektu przez siedem dni w tygodniu, od 5 rano do 23.00, przez wprowadzenie nowego, bardzo szerokiego programu wycieczek, organizację dni otwartych Stadionu Narodowego, takich jak impreza zorganizowana 8 czerwca – czy nowa, bardziej elastyczna oferta cenowa na biznesowe venty.
Zgodnie z naszą strategią Stadion Narodowy będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby naszych klientów: sportowe, muzyczne, rozrywkowe, a także społeczne i kulturalne. Zawsze będziemy przestrzegać tej struktury, bo chcemy nadawać ton temu, co się dzieje na Stadionie i budować w ten sposób jego markę – miejsca otwartego, bliskiego, nowoczesnego, inspirującego. - mówi Mikołaj Piotrowski.
Od imprezy otwarcia, kóra odbyła się w styczniu 2012 roku, Stadion Narodowy odwiedziło około 1,5 mln osób.