Verbena w prasie i na outdoorze
1 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa i prasowa
nowych cukierków Verbena (Lipa i Melisa), która przygotowała
agencja Hand Made.
Celem kampanii jest ich prezentacja oraz komunikacja atrybutów funkcjonalnych, jakie oferuje mieszanka ziół zawarta w nowych cukierkach. Kampania jest również kolejnym etapem sukcesywnego budowania wizerunku i świadomości marki Verbena.
Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa layouty poświęcone nowym smakom. Pierwszy komunikuje wspomagające działanie Verbeny Lipy w czasie przeziębienia i osłabienia organizmu. Jego motywem wiodącym jest kompozycja kwiatów lipy oraz headline: "Teraz przeziębienie to Lipa". Drugi layoutu prezentuje nowy smak Verbena Melisa, a uspokajające działanie produktu podkreśla headline: "Spokojnie, przecież jest Melisa".
Komunikacja nowych smaków Verbeny pojawi się na bilboardach w największych aglomeracjach Polski oraz w prasie o tematyce zdrowotnej. Dodatkowo na potrzeby kampanii przygotowane zostały niestandardowe materiały POS, w tym odświeżacz samochodowy o zapachu ziołowym.
Kampania Verbeny przygotowana została przez agencję Hand Made, która pozyskała budżet reklamowy marki na rok 2008. Nad projektem kampanii pracował zespół: Agnieszka Trzeciak (art director), Miłosz Sroka (senior copywriter) oraz Joanna Pająk (account manager). Ze strony klienta kampanię przygotowała Aleksandra Kucała, marketing manager. Media zakupił PRO Media House.