Trwa ładowanie...
d1kbjmn
hand made
04-02-2008 08:00

Verbena w prasie i na outdoorze


1 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa i prasowa
nowych cukierków Verbena (Lipa i Melisa), która przygotowała
agencja Hand Made.

d1kbjmn
d1kbjmn

Celem kampanii jest ich prezentacja oraz komunikacja atrybutów funkcjonalnych, jakie oferuje mieszanka ziół zawarta w nowych cukierkach. Kampania jest również kolejnym etapem sukcesywnego budowania wizerunku i świadomości marki Verbena.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa layouty poświęcone nowym smakom. Pierwszy komunikuje wspomagające działanie Verbeny Lipy w czasie przeziębienia i osłabienia organizmu. Jego motywem wiodącym jest kompozycja kwiatów lipy oraz headline: "Teraz przeziębienie to Lipa". Drugi layoutu prezentuje nowy smak Verbena Melisa, a uspokajające działanie produktu podkreśla headline: "Spokojnie, przecież jest Melisa".

Komunikacja nowych smaków Verbeny pojawi się na bilboardach w największych aglomeracjach Polski oraz w prasie o tematyce zdrowotnej. Dodatkowo na potrzeby kampanii przygotowane zostały niestandardowe materiały POS, w tym odświeżacz samochodowy o zapachu ziołowym.

Kampania Verbeny przygotowana została przez agencję Hand Made, która pozyskała budżet reklamowy marki na rok 2008. Nad projektem kampanii pracował zespół: Agnieszka Trzeciak (art director), Miłosz Sroka (senior copywriter) oraz Joanna Pająk (account manager). Ze strony klienta kampanię przygotowała Aleksandra Kucała, marketing manager. Media zakupił PRO Media House.

d1kbjmn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1kbjmn
Więcej tematów