Ustronianka zaprasza na skoki narciarskie
Agencja Schulz przygotowała kampanię telewizyjną dla
ogólnopolskiego producenta napojów - Wytwórni Naturalnych Wód
Mineralnych Ustronianka.
12.12.2007 08:00
Działania obejmują realizację trzech spotów reklamowych, które są wsparciem marketingowym dla akcji konsumenckiej pod hasłem "Rodzinny wypoczynek z Ustronianką".
Kampania ruszyła z początkiem grudnia a jej zakończenie przewidywane jest na połowę stycznia 2008 roku. Dla uczestników promocji firma Ustronianka ufundowała nagrody - samochód Fiat Sedici, trzy rodzinne wyjazdy na finał Pucharu Świata w skokach narciarskich w Planicy, oraz tysiąc czapek kibica.
Przez cały czas trwania kampanii w telewizji ogólnopolskiej będą realizowane działania marketingowe. Film reklamowy (30") informujący o promocji zostanie wyemitowany w stacjach TVP 1 i TVP 2.
Za wsparcie kampanii posłużą dwa billboardy sponsorskie (8"), które będą wyświetlane podczas transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich. Filmy promują dwa produkty znajdujące się w ofercie Ustronianki - Niegazowaną Naturalną Wodę Mineralną oraz napój owocowy Grappa.
Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmują Aleksandra Majewska - account manager i Jan Sikora - senior art director. Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy TERMA.